GYIK partner
GYIK: Gyakran ismétlődő kérdések és a rájuk adott válaszok.

Kérdései lennének a CarGarantie céggel, a szolgáltatásokkal vagy a folyamatokkal kapcsolatban? Ezen a helyen összegyűjtöttük a gyakran feltett kérdéseket és a rájuk vonatkozó válaszokat. Ha a kérdését nem találja közöttük, kérje a ServiceCenter segítségét:
Tel.: +36 (1) 814 7720
E-mail: info@cargarantie.hu
Fax: +36 (1) 814 7729
Az Ön forródrótja a CarGarantie-hoz
ServiceCenter
Minden kérdésben szívesen állunk rendelkezésére
Tel.: +36 (1) 814 7720
Fax: +36 (1) 814 7729
E-mail: info@cargarantie.hu
FAQ
Hogyan működhetek együtt a CarGarantie-val?
Minden új partnert örömmel fogadunk. Egyszerűen adja meg kapcsolatfelvételi adatait az info@cargarantie.hu címre küldött e-mailben, és értékesítő munkatársaink haladéktalanul kapcsolatba lépnek Önnel. Sajnos, előzetesen nem áll módunkban írásbeli információkat küldeni.
Elfelejtettem a CGWEBline eléréséhez szükséges adataimat, meg tudják adni ezeket?
Ehhez nyomja meg az „Elfelejtett jelszó” gombot. Az automatikusan létrehozott ideiglenes jelszót azonnal elküldjük az Ön által megadott e-mail címre. Adatvédelmi okokból ezeket az adatokat nem tudjuk telefonon keresztül megadni.
Új munkatársat szeretnék hozzáadni a CGWEBline rendszerben, hogy működik?
Ehhez az Ön kereskedésében csak a master felhasználó rendelkezik jogosultsággal. A CGWEBline alkalmazásban a master felhasználó rendelkezésére áll az „Adminisztráció” gomb. A „Felhasználók kezelése” almenüben lehet elvégezni új felhasználók hozzáadását és érvénytelen felhasználók törlését.
Banki adataink megváltoztak, bejelenthetem ezt telefonon?
Nem, kérjük írásban (e-mailben, faxon vagy postai úton) küldje el a változással kapcsolatos információkat
Vásárolhatok garanciát olyan ügyfélnek, aki nem az EU-ban él?
Igen, ha az ügyfél a járművét az EU-ban, Liechtenstein, Svájcban vagy Norvégiában használja, akkor vásárolhat garanciát.