Ügyfelek megtartása
Ügyfélmegtartási rendszerek- Programok a tartós ügyfélmegtartáshoz

Az ügyfelek megtartásának legegyszerűbb, ám mégis leghatékonyabb eszköze a garancia. Ezt a lehetőséget ragadja meg a CarGarantie saját hatékony ügyfélkapcsolati programja révén, akár az új gépjárművek kiterjesztett garanciája, vagy a használtgépjármű-garancia, továbbá a garanciahosszabbítás keretében.
Ügyfélkapcsolati program
- Átfogó levelezési program
- Személyes ügyfélkártya
- Kereskedőre szabott megjelenés
- Rendszeres írásbeli ügyfél-tájékoztatók az autókereskedés nevében
- Havi jelentés a megkeresett vásárlókról
Garanciahosszabbítási program
- Ügyfelek megkeresése garanciahosszabbítás céljából
- Garanciahosszabbítási ajánlat felkínálása az ügyfeleknek
- Előzetes adatellenőrzés a garanciahosszabbítás lehetőségéről
- Választhatóan a kereskedésre szabott vagy semleges CG levelek
Az Ön előnyei:
- Fokozott ügyfélhűség-a kereskedés iránti bizalom növelése
- Szolgáltatási arculat erősödése
- Járulékos értékesítés a szervizben és az alkatrészellátásban
- Megkülönböztetés a versenytársaktól és a magánpiactól
- Teljes körű ügyintézés a CarGarantie által: koncepcióalkotás, tervezés, kivitelezés és havi értékesítés
- Nincs ráfordítás: időmegtakarítás a saját tevékenységeknek
- Havi jelentés: ezáltal egyszerű telefonos utógondozás lehetséges