A CarGarantie további sikereinek útja:


új erő az igazgatóságban

2016 augusztus 1-i hatállyal Dr. Marcus Söldnert nevezték ki a CG Car-Garantie Versicherungs-AG (CarGarantie) új igazgatósági tagjának. Ő lesz felelős az ázsiai, kelet-közép európai és nyugat-európai értékesítésért, valamint a marketing és a termékkontrolling területekért.

Az igazgatóság bővítését a vállalat fejlődésének meggyőző eredményei, valamint – elsősorban az ázsiai országokban megmutatkozó – terjeszkedése indokolja. 2,1 millió garanciamegállapodást felölelő állományával és a 2015-ös évben 234 millió eurós díjbevételével, valamint időközben 450 főre gyarapodott munkatársi létszámával a CarGarantie az autóipari garancia- és ügyfélkötődési szektor nemzetközi kulcsszereplői közé tartozik.

Marcus Söldner az utóbbi négy évben a Nissan Global Reinsurance Ltd. ügyvezetője volt, és a Nissan évi 500 millió dollárt meghaladó díjbevétellel rendelkező globális garanciabiztosító társaságát vezette.
Szakmai karrierjét az Allianz vezetői utánpótlásképző programjában kezdte, később ennél a cégnél a termékfejlesztés és a magánautók biztosításának területét irányította. 2003-tól 2010-ig Dr. Söldner a BMW Groupnál a pénzügyi szolgáltatások és a globális üzletfejlesztés különböző pozícióit töltötte be. A BMW Group USA ügyvezetőjeként az észak-amerikai ügyfélbiztosítási üzletek kiépítésének felelőse volt. 
Marcus Söldner az angliai Henley Management College-ban szerzett MBA végzettséget és kémiából doktorált a Müncheni Műszaki Egyetemen.

A jövőben is Dr. Tim Veil, pénzügyi és adminisztrációs igazgató irányítja a pénzügy és számvitel, IT, humánerőforrás, szolgáltatóközpont és ügyfélszolgálat, kontrolling és viszontbiztosítás, projekt- és folyamatmenedzsment, beszerzés és épületmenedzsment területeket.

Axel Berger, az igazgatóság elnöke viseli továbbra is az összevont felelősséget, valamint felel a termékmenedzsment, jog, garanciaügyintézés és a németországi, ausztriai és svájci értékesítés területéért. Ezen túlmenően előmozdítja a CarGarantie új stratégiai nemzetközi üzletágainak fejlődését.

Az igazgatóság kitűzött célja a nemzetközi piacvezető pozíció további kiépítése.