A CarGarantie szolgáltatásai továbbra is elérhetőek


Módosított nyitvatartási idő

Az új típusú koronavírus megfékezése mindenkitől együttműködést és felelősségvállalálást igényel. Ezért a Robert-Koch Intézet és az Egészségügyi Világszervezet ajánlásaival összhangban a CG Car-Garantie Versicherungs-AG az elmúlt hetekben kiterjesztette az óvintézkedéseket a központban és a fióktelepeken is egyaránt. A biztosító változatlanul fenntartja a szolgáltatásait.
Az óvintézkedések célja a CarGarantie alkalmazottak, ügyfelek és partnerek egészségének védelme valamint, hogy  ebben a kritikus helyzetben is biztosítsuk a működőképességet. Ezért bevezettük a távmunka lehetőségét. Az alkalmazottak többsége jelenleg Home Officeban dolgozik. Így a CarGarantie osztályok -beleértve a Kárügyintézési osztályt és ServiceCentert-  elérhetősége továbbra is biztosított a megszokott telefonszámokon. Ez érvényes a területi képviselők elérhetőségére is, akik a már ismert telefonszámon továbbra is várják a CarGarantie partnerek hívását. Az üzletvitelben nagyobb korlátozások nem várhatóak.
Kárügyintézési osztályunk és  ServiceCenterünk  azonban az eddigi nyitvatartási idő (8-17 óra) helyett 2020. április 1-jétől rövidített nyitvatartási idővel üzemel.

Árpilis 1-jétől a következő nyitvatartási időben állunk rendelkezésére:

Hétfő-péntek:  8:30  – 16:30 óra.

Köszönjük a megértését! Tájékoztatjuk, amint újra a megszokott nyitvatartási időben tudunk a rendelkezésére állni.

A CarGarantie mindenkinek jó egészséget kíván a következő időkre!