A CarGarantie forgalma növekszik:


a minőség jutalma az elismerés

A járműgaranciákra szakosodott CG Car-Garantie Versicherungs-AG (CarGarantie) garanciabiztosító folyamatos növekedése 2015-ben is folytatódott, tovább növelve a cég forgalmát. Ez a fejlődés egyértelműen igazolja, hogy a CarGarantie garanciakoncepcióit az autókereskedelem rendkívül jól fogadja. Így Magyarországon is számos további kereskedőt sikerült partnerként megnyernie  és erősítette a gyártókkal és importőrökkel folytatott együttműködést is.

Jelentős fejlődés

A vállalat az elmúlt tíz évben állandóan növekedett és a 2015-ös évben is folytatta nemzetközi terjeszkedését: az aktuális eredmények a forgalom 220 millió euróról 234 millióra történő emelkedését mutatják.
A CarGarantie közel 50 évnyi tapasztalatával és 2,1 millió garanciaszerződést felölelő állományával Európa vezető garanciaspecialistái közé tartozik. Több mint 30 gyártó és importőr, valamint mintegy 23 000 szakképzett autókereskedő bízik meg Európa-szerte a biztosító szakmai tudásában. A használt és új autók, valamint motorkerékpárok és e-bike-ok igényekre szabott garanciatermékei mellett a vállalat a gépjárműkereskedőknek professzionális ügyfélkötődési csomagokat is kínál, amelyek segítenek a kereskedőnek visszahozni az ügyfelet az autószalonba, szervizbe. A járműgarancia-szakbiztosító különleges hangsúlyt fektet továbbá a garanciával kapcsolatos átfogó szolgáltatásokra, hogy a CarGarantie-partnerek teljes mértékben a saját fő üzleti területükre összpontosíthassanak.

CarGarantie Magyarország

A CarGarantie Magyarországon 12 éve képviselteti magát, jelenleg mintegy 200 gépjárműkereskedővel, valamint 10 márka: a BMW, BMW Motorrad, Harley-Davidson, Isuzu, KTM, Mazda, Mercedes-Benz, Opel, Suzuki és Volvo importőrével együttműködve.

Nemzetközi jelenlét
A CarGarantie mára 18 európai országban, valamint Kínában folytat aktív tevékenységet, és tizenegy telephelyen mintegy 450 munkatársat foglalkoztat. Terveiben szerepel, hogy további országokban lép piacra, többek között Dániában és az ázsiai térségben. A vállalat nemzetközi szervezetének köszönhetően partnerei igényeihez mérten országokon átnyúló programokat is képes megvalósítani. Példa erre a Mazda és Volvo márkával vagy a motorkerékpáros területen a BMW Motorrad, KTM és Harley-Davidson céggel folytatott, egész Európára kiterjedő együttműködés.

Axel Berger, a CarGarantie igazgatóságának elnöke:
 „Örömünkre szolgál, hogy Magyarországon is kiterjesztettük piaci jelenlétünket és számos új együttműködési szerződést sikerült kötnünk a kereskedőkkel és importőrökkel. A gépjármű kiegészítő-garancia szolgáltatások vezető szolgáltatójaként arra törekszünk, hogy partnereinket a lehető legelőnyösebben támogassuk üzleti tevékenységükben, és folyamatosan új mércét állítsunk fel. Forgalmi adataink alakulása azt mutatja, hogy e célkitűzéseink helyesek.”

 

Download PDF