Üzembentartói GYIK


GYIK: Gyakran ismétlődő kérdések és a rájuk adott válaszok.

A CarGarantie-nál mi azt a célt tűztük ki, hogy optimális szolgáltatást nyújtsunk Önnek a garancia terén. Ezen a helyen összegyűjtöttük a gyakran feltett kérdéseket és a rájuk vonatkozó válaszokat. Ha a kérdését nem találja közöttük, kérje a ServiceCenter segítségét:

Tel.: +36 (1) 814 7720
E-mail: info@cargarantie.hu
Fax: +36 (1) 814 7729

Belföldön forduljon a kereskedőjéhez. Ő megszünteti a károkat és közvetlenül a CarGarantie felé számláz. Ez az Ön számára kényelmet és bonyodalmaktól mentes támogatást jelent. És ha a kereskedő nincs közvetlenül az Ön közelében, akkor a garanciaeseményt jelentse be a CarGarantie forródrótján. A javítás az adott márkával foglalkozó minden szerződéses műhelyben elvégeztethető – Európa-szerte.

Ezzel kapcsolatban forduljon az értékesítő kereskedőhöz. A kereskedő a dokumentumokat ki tudja nyomtatni és még egyszer át tudja adni Önnek.

Az értékesítő kereskedő szívesen tájékoztatja Önt a hosszabbítási lehetőségekről és az árakról.

Nem, a garancia automatikusan befejeződik a meghatározott futamidő végén.

Kérjük, küldjön el minden fontos adatot e-mailben, faxon vagy postai úton.

E-mail: info@cargarantie.hu

Fax: +36 (1) 814 7720

Postacím: Ausztriai Szolgáltatópont, Lemböckgasse 49, Haus 2, Stiege E, 1230 Wien, Austria

Igen, ez lehetséges. Ezzel azonban garanciajogosultsága elvesztését kockáztatja, mivel kétes esetekben igazolnia kell, hogy nem a karbantartás elmulasztása vagy nem szakszerű végrehajtása következtében keletkeztek a károk.

Igen, a garancia egész Európában érvényes.

Az Ön forródrótja a CarGarantie-hoz
ServiceCenter

Minden kérdésben szívesen állunk rendelkezésére

Tel.: +36 (1) 814 7720
Fax: +36 (1) 814 7729

E-mail: info@cargarantie.hu