Ügyfelek megtartása


Ügyfélmegtartási rendszerek- Programok a tartós ügyfélmegtartáshoz

Az ügyfelek megtartásának legegyszerűbb, ám mégis leghatékonyabb eszköze a garancia. Ezt a lehetőséget ragadja meg a CarGarantie saját hatékony ügyfélkapcsolati programja révén, akár az új gépjárművek kiterjesztett garanciája, vagy a használtgépjármű-garancia, továbbá a garanciahosszabbítás keretében.

Ügyfélkapcsolati program

  • Átfogó levelezési program
  • Személyes ügyfélkártya
  • Kereskedőre szabott megjelenés
  • Rendszeres írásbeli ügyfél-tájékoztatók az autókereskedés nevében
  • Havi jelentés a megkeresett vásárlókról

Garanciahosszabbítási program

  • Ügyfelek megkeresése garanciahosszabbítás céljából
  • Garanciahosszabbítási ajánlat felkínálása az ügyfeleknek
  • Előzetes adatellenőrzés a garanciahosszabbítás lehetőségéről 
  • Választhatóan a kereskedésre szabott vagy semleges CG levelek

Az Ön előnyei:

  • Fokozott ügyfélhűség-a kereskedés iránti bizalom növelése
  • Szolgáltatási arculat erősödése
  • Járulékos értékesítés a szervizben és az alkatrészellátásban
  • Megkülönböztetés a versenytársaktól és a magánpiactól
  • Teljes körű ügyintézés a CarGarantie által: koncepcióalkotás, tervezés, kivitelezés és havi értékesítés
  • Nincs ráfordítás: időmegtakarítás a saját tevékenységeknek
  • Havi jelentés: ezáltal egyszerű telefonos utógondozás lehetséges